marți, 20 august 2019

Relația mea cu sportul VI

.
Handbal

În clasa a VII-a venit la noi la școală un profesor de sport absolvent de IEFS. Specialitatea lui era handbalul așa că mai mult ne-a învățat handbal. De la ore de teorie și până la tot felul de trucuri practice. Făceam săritura la perfecție, specialitatea mea fiind o săritură cu pas adăugat. Ne descurcam bine cu suveica și reușeam să o folosim în meciuri. Am și jucat cu echipa școlii în ceva campionat școlar local, cu câteva sate învecinate.

Baschet

Baschet am jucat în liceu, pentru că era la modă, și un pic în facultate. Mi-amintesc că ajunsesem, la un moment dat, parcă prin clasa a XI-a, să fac aparte din echipa liceului, formată din 4 elevi. Partea curioasă este că ceilalți 3 colegi de echipă aveau unl 8 ani de baschet și doi aveau câte 4 ani. Eu doar mă descurcam foarte bine, fără antrenamente. Aveam un extraordinar simț al coșului. Într-un meci am reușit să amuțesc sala dând un coș cu spatele de la aproape mijlocul terenului. Am auzit exclamații din public: ”Așa ceva nu se poate, nu cred!” Nu mi-a ieși și a adoua oară, ce credeați?

Volei

Tot în liceu am jucat și un pic de volei, dar nu mi-a plăcut, după cum nu-mi place nici acum, din pricina faptului că mă dureau mâinile în locul de impact cu mingea. Probabil că nu aveam tehnică, sau poate că trebuie să neglijezi durerea și până la urmă te obișnuiești.

Niciun comentariu: