duminică, 24 ianuarie 2021

Cum să dai corect cu banul

 .


De curând am fost pus în situația de a decide dacă să-mi cumpăr sau nu un lucru necesar. Dilema mea era generată de prețul acestuia. Pe de o parte mi-l doream foarte tare pentru performanțele și utilitatea lui, iar pe de altă parte prețul mare mă făcea să am îndoieli serioase că merită să-l cumpăr sau, mai precis, că mi-l permit.

Fiul meu mi-a oferit o metodă ingenioasă de a decide.

”Mă tati, eu când sunt în situații din astea și nu știu ce să fac, am o tehnică de dat cu banul. Arunc moneda în sus și, cât timp moneda zboară, sunt atent la vreau să iasă. Și aia fac. Nu contează cum cade.”

E foarte interesant; tu de fapt știi ce vrei să faci, atâta tot că în momentul respectiv, cât banul urcă răsucindu-se, îți conștientizezi decizia.

N-ați fost puși niciodată în situația de a arunca banul în sus și apoi, în timp ce zboară să te gândești: ”dacă nu-mi iese cum vreau trag două din trei!”?

.

Niciun comentariu: