marți, 21 aprilie 2009

Perlele profesorilor


1. Sa zicem "munca cât mai calificata" pentru ca "munca calificata" nu prea merge.
2. Si asta e pe moarte, e cu dintii în pioneze.
3. Pâna sa fie împuscat marele împuscat...
4. Unde umblii ca o gaina beata?
5. Absent de zi sau de... cum e?
6. Profesorul de sport ajuta o eleva sa sara peste capra:
"Nu-ti fie teama. Desfa picioarele, ca de restul ma ocup eu!"
7. La ora de algebra: "Hai Bogdane, rezolva parantezele alea odata, ca se suna!"
8. La ora de geografie: "Lacul Rosu nu se numeste Rosu pentru ca e rosu, ci pentru ca asa i se spune".
9.  La ora de muzica: "Deschide gura ca, daca o tii închisa, nici nu-ti intra, nici nu-ti iese"... (sunetul n.n.).
10. Repetam iarasi.
11. E lesne de sesizat si întelege toata lumea.
12. Benzile cele mai periferice.
13. Bautura betiva.
14. Am spus în sinea mea launtrica.
15. Cu programa asta ma mir cum nu iesiti o generatie de handicapati.
16. Avem un cerc de forma rotunda.
17. Profesorul catre elevi:
-Fiti atenti la tabla daca vreti sa pricepeti ceva! Deci... ce trebuia sa demonstram?
18. Încercuiti formula cu un dreptunghi.
19.  Sterge tabla si las-o uda!
20. În loc sa-ti para bine, tu râzi!
21. V-am jignit eu vreodata, tâmpitilor!
22. Vorbiti, mai, pe rânduri!
23. Daca tot te duci ia-mi si mie ceva de bagat în gura.
24. Creste în mod ascendent.
25. Nu mai faceti liniste!
26. Se încheie cu sfârsitul.
27. Poti sa vorbesti în timp ce explici?
28. Ce-i cu atata galagie, vi s-au urcat hormonii pe lustra?
29. În fiecare ora e ultima ora...
30. Va sterg una de va iese parul prin caciula!
31. Forma normala a insectei este culoarea alba.
32. Nu vorbi odata cu exercitiul de la tabla!
33. Taci din pixul ala ca trec masini pe strada!
34. Mai gânditi si cu picioarele, lasti capul sa se odihneasca!
35. Nu mai încalecati literele, ca va încalec eu pe voi!
36. Du-te si stoarce tabla!
37. La împartirea manualelor: -Limbile vi le dau profesorii respectivi..
38. La ora de istorie: -Nicolae Basarab
39. A aparut dîntr-o data Stefan cel Mare în muschii lui Van Damme.
40. La ora de latina: -...silva, silvae, ne vedem la toamna tataie.
41. Nu ai cei 17 ani de-acasa.
42. Fie, din partea firmei ai un 5.
43. Ce-ai facut acolo? Ai dictat dupa suflat?
44. Si acum vom începe lectia, despre care nu vom avea timp sa vorbim.
45. Arau ca boii.
46. Anotimpurile sunt date de învârtirea soarelui.
47. Cei mai multi au o nota, majoritatea au doua.
48. Sunt elevi absenti în clasa?
49. Stam lânga o reactie pâna când are loc.
50. Pune mâna si gândeste-te!
51. Vreau sa-l termin pe Stefan cel Mare ora asta.
52. Vorbeste în radiani!
53. Vedeti cum sunteti? Eu nu v-am vorbit niciodata urât, mai tâmpitilor! De ce nu ma respectati?
54. Treci la tabla si preda tu lectia, daca esti prost?!
55. Enerveaza-ma afara, nu aici!
56. Asta-i vreme de umblat în mâneca goala?
57. Racheta sol-sol care zboara pe pamânt.
58. Gard în gard cu zidul cimitirului.
59. Strângeti putin geamurile ca sa va aud mai bine.
60. Si-a dat vreo zece lati în usa...
61. Eu stiu ca esti prost, dar nici chiar asa sa te iei dupa mine.
62. Daca v-ati fi uitat aseara la "Familia Bundy", astazi n-ati mai fi aratat atât de prosti. Macar eu nu arat...
63. Nu mai molfai guma ca îmi clantane creierii.
64. Nu conteaza ca canibalul l-a ucis pe om, ci de ce îi era foame canibalului.
65. Nu trebuie sa ne suparam ca calul avea picioare, fiindca de fapt Horatius nici nu lua asta în seama.
66. Un profesor: "O regula de aur în lumea modei, pe care eu însumi o respect: niciodata nu purta fusta daca n-ai picioare frumoase".
67. E clar ca n-a învatat pentru toata lumea.
68. Lentila mai convergenta...asta n-am dus-o prea paralela.
69. A trebui sa trece prin focar.
70. Comeata.
71. Daca ai mai multe lentile de discutat, nu-si mai continua drumul pe acelasi drum, nu?
72. Sa fie foarte aproape de aici diferenta de drum oftic
73. Pe lânga înmultirea cu distanta strabatuta.
74. Ia uitati-ma.
75. Într-un an acu' câtiva.
76. Discutia cea mai generala.
77. Nu scrie K ca pe ceva de care sa ne rusinam!
78. Foloseste la verificarea planeitatii, ca cea de dedesupt.
79. Capu' la dreapta si du-te si întreaba-ma pe tabla.
80. Doi dioptri care marginesc de aceeasi raza.
81. Am mâncat un colt de apa.
82. Un atom se excita când accepta electroni si se dezexcita invers.
83. Citeste citet! Am stabelit:
84. o oglinda conclava.
85. datorita de drumul parcurs.
86. lambdauri.
87. sa-l lasati sa se conce.
88. Sorin, tu esti un element perturbator!
89. În cartea noua, teoremele sunt ceva mai îmbâcsite decât în cartea veche.
90. În timpul iernii, la plante le cad organele.
91. Oamenii au renuntat la traiul aerian si au coborât din copaci pe pamânt.
92. Nu puteti sa ma înselati pe mine personal deoarece am viziunea foarte clara.
93. Stai pe Pamânt si habar n-ai ce se întâmpla în Cosmos vis-a-vis de tine!
94. Puneti-mi si voi o întrebare desteapta, ca de pilda: De ce nu pica Luna în capul meu?
95. Hai fricosule sari pe capra, ca eu asta fac de ani de zile si asa ma tin în forma!
96. Va puteti gândi la ornitorinc ca la o rata mamifera, copii.
97. Azi uitati-va la mine ca n-avem mulajul.
98. Daca vrei s-o faci pe maimuta, treci aici în locul meu.
99. Între corpul tau si Pamânt, domnisoara eleva, exista o atractie fatala.
100. Nu mai scrieti cu voce tare ca-i deranjati pe ce-i care scriu în gând!
101. Alta e când ti-o pune altul pe muzica.
102. Lasati conversatia acolo, pe diagonala aia din banca a doua.
102. S-a ales praful din toate limitele astea.
103. Daca nu stiti sa înotati, nu va faceti probleme: capul vostru pluteste deasupra.
104. Vorbeste, ma, ca de-aia ti-a dat statul limba si Dumnezeu carte.
105. Când vin, sa gasesc absentii pe catedra.
106. Elev, de ce râzi?
-Pentru ca i-ati facut tâmpiti, pe elevii aceia.
-Da' nu i-am facut eu!
107. Care si-a schimbat parintii în vara asta?
108. Turcii au atacat violent.
109. Va fi un an greut da-i usor...
110. Cum E=U/d, rezulta ca E=U/d.
111. Daca vreau eu nu ma misc nici moarta.
112. Lasati linistea!
113. Vi se va aplatiza creierul si n-o sa va mai amintiti cu cine v-ati studiat.
114. Voi mâncati ciocolata si aici miroase a ceapa.
115. Bai, dromaderule, tie ar trebui sa-ti sufle cineva undeva ca sa te îndrepti.
116. Folosesti hârtia de filtru de parca te-ai sterge undeva...
117. Vom îndrepta eprubeta spre nimeni, eventual spre voi.
118. Nu te uita la mine ca n-ai ce vedea!
119. Ai mâncat vreodata sarmale stânse sub genunchi?
120. Punctul trei a fost de o banalitate covârsitoare.
121. Daca dati o grila la A.S.E. si nu mirositi o înmultire...
122. ...sa vâra frumushal în cilindru...
123. Ma simt prost si sunt prost...
124. Tatal lui Dionis era închis într-un auspiciu de nebuni.
125. ...momentan, instantaneu si deodata...
126. Barbatii sunt homosexuali pentru ca femeile sunt agresive.
127. Personajul aude focul din lumânare...
128. Bleamba, dormi în cizme ca la gara!
129. Mai, closetarule!
130. În pod atârnau cosite de porc afumate...
131. Cine-l ajuta nu vorbeste-n cor.
132. Logaritm zecimal în baza 3
133. Logaritm în baza obisnuita
134. Vedem noi ora trecuta
135. V-ati cam obisnuit sa plecati dupa ultimele doua ore
136. Daca v-ati tâmpit, notati pe ceva, ca asa fac si eu!
137. Voi sunteti 29 de cretini, eu sunt unul singur!
138. Cum stiti, citoplasma e un animal unicelular
139. Eu va las situatia clara în suspensie
140. Sa-ti pun eu sare pe coada ca sa vii la scoala
141. Fluierati ca nastrusnicii
142. Ca calul (ca si calul )
143. Nu mai copiati mura-n gura !
144. Te-ascult acuma, idiotule, sa vad ce nu stii.
145. Daca nu iei masuri si greutati
146. Cuprul este mare conducator (de electricitate)
147. Va rog, fiecare e atent la ce-l intereseaza
148. Suma triunghiurilor unui triunghi e 180 grade.
149. Sistemul binar în baza doi cu cifrele 1 si 2
150. Ai parul prea mare si ti-a mâncat din creier.
151. Esti si-n prima banca... Costa mult locul asta !
152. Aoleu esti handbalist! Te-ai tuns ca SCOTTIE PIPEN!
153. Fa un radical din ala, mare, sovietic...
154. Dau ei niste indicatii de mori !
155. Ati adormit cu totii... Voua va trebuie centura de siguranta ca la masina... Sa nu cadeti jos din banca...
156. Piramida de tranzitie...
157. Ce tot râzi acolo ca o maimuta. Iau o creanga cu o banana si ti-o pun în banca...Sa te sui pe ea si sa te dai de-a dura!
158. Bai, tipati aicea ca în jungla! Trebuie sa tragem o frontiera sa va separam. Zona tropicala de o parte, clasa XI G de cealata parte.
159. Chiar daca esti bolnav vii la scoala! Ce, se teme un barbat de un microb ? Microbul nici nu stie carte nici matematica nici nimic...
160. Se spune Relatiile lui Vieta de la numele latinizat al lui Viette, nu relatiile lui Veta. Ce relatii o fi avand Veta si cu cine nu stie nimeni!
161. Când auzeam ca mingea pocneste îmi sarea inima în sus...!
Fato, matematica nu-i de tine, tu du-te la prasit ca-i nevoie de forta de munca (unei fete de la tara).
162. Nu mai scot elevi slabi la tabla ca ocarasc si fac pacate.
163. Românul se chinuie si creste un curcan un an de zile si nu-l manânca el, îl manânca jidanul.
164. X divide radacina ecuatiei, da asta neoficial. O divide ilegal.
165. Problema asta o facem jâdaneste.
166. Va dau tema pentru Pasti, chiar daca-i sarbatoare. Ca doar matematica nu eu am facut-o ! Tot de la 167. Dumnezeu vine, asa ca nu-i pacat sa lucrezi la matematica.
168. Mâine sa mâncati bine ca învatam vreo 15 teoreme!
169. Vedeti cum nu ajunge timpul, eu trebuie sa fac matematica asa cum trebuie (se uita la ceas)...Eeei, dar ce vorbesc eu ? La 12 se suna, nu?
170. Pai mai avem timp si mai luam oleaca si de la ora care vine!
171. Baai, da voi sânteti ca avioanele alea americane, F nu stiu cât, U2, invizibile, nu va vede nimeni si nu vedeti nimic...
172. Presupunem prin absurd, calculam si da ca 1=0 ceea ce e caz de turbare!
173. Da voi va gânditi la coltunasi aicea, nu?
174. Stiti, creierul are reflexe de aparare împotriva teoremelor... Mai da cu piciorul la vreo doua dintre ele...
175. Toti dati la ISE. O sa fie juma' de Românie economisti... Da' ce bani o sa numere nu stiu...?!!?
176. L-au ars pe rug ca rezolvase o ecuatie de gradul 4. .. cica numai Dumnezeu putea face asta...
177. Omul simplu, fara minte, e nevinovat. EL ajunge în Rai...
178. Omul fara carte e fericit baieti, mai fericit ca voi... da nu e minte deloc...
179. Putem sa ne uitam acolo cu Norton-ul, dar nu vedem nimic.
180. Scara cu etaj.
181. Puteti sa încetati mai încet?
182. Ce-i exteriorizarea asta pe alte planete?
183. Nu suntem suficient de intimi ca sa fim nesimtiti.
184. Ai împutit toata clasa cu parfumul asta de târfa ! Numai tu si nevasta-mea va dati cu asa ceva!
185. Mihai Viteazul a fost un mare conducator! De aceea urmasii i-au facut statuie ecvestra pe cal!
186. Eu nu pot sa-mi tin orele pentru ca la voi e pauza în timpul orei mele.
187. Nu prea e logic, asa este, dar asa este.
188. Topografia si interrelatiile dintre ele.
189. Ia straduieste-te si încearca.
190. Ati început sa gânguriti precum copii care gânguresc.
191. Gura nu e cavitate bucala?
192. Locul lor fiind înlocuit de celule.
193. I-a dat foc Romei ca se amuzeze.
194. Cu cât pot sa-mi simplific calculele cu atât e mai simplu.
195. Pâna ma rog, ca dupa aia...
196. Stai jos fetito, esti pluta!
197. Am acasa un radio cam prost si el...
198. Ma te iei la trageri de sireturi cu mine?!?
199. Poate sa vina si congresul al XV-lea, eu tot nu te trec!
200. Vreau sa-l termin pe Bolintineanu ora asta!
201. Hai sa spalam tabla.
202. Logic ca buna ziua.
203. Du-te la loc, ca rup catalogul de nu te vezi.
204. I-am vazut mâna coborând pe scara!
205. Daca vrei sa faci pe prostu', te rog sa vii în locul meu!
206. E cu 'D' de la 'th', thobitocilor!
207. M-ati copiat de m-ati rupt!
208. Luati-mi si mie 2 coarne daca sunt calde!
209. Daca A mai mic decit B...te duci undeva!
210. Puneti mâna si sculati-va!
211. Poftiti pe tabla!
212. Ascultati-ma ca sunt si eu gripata!
213. Mai simplu decât atât, ce poa' sa fie?
214. Daca nu stii sa derivezi functii compuse, e clar ca misterul e absolut.
215. Aceasta lema o sa rascoleasca multe constiinte de-ale dumneavoastra.
216. E vreo problema? Nici una!
217. E absolut neplacut sa aproximezi solutii care nu exista.
218. Dom'ne, ce înseamna "E mica, dar exista"?
219. Aici cauti ce ai gasit deja.
220. Ce sa-i faci ? Nu-i faci nimic, ca i-ai facut.
221. Si asa demonstratia e probabil destul de apasatoare.
222. Implicita, pentru ca nu se vede, dar exista!
223. Cine nu vibreaza câtusi de putin la formula: exp(i*a)=-1 e un sceptic fara scapare.
224. Pai contradictia se manifesta.
225. Exista o mica satisfactie în sirul asta de implicatii.
226. Pai daca nu am si ipoteza asta, sunt pierdut Matematicii.
227. O definitie aparent incorecta ne-a condus la un rezultat foarte tare!
228. Densitatea de probabilitate ne arata cum e împartit norocul.
229. Probabilitatea - speranta matematica.
230. L/ì e spatiu complet. Lebesque a umplut spatiul.
231. Coordonatele polare îndreapta cercurile.
232. Spatiul masurabil care asteapta, este gata spre a se lasa masurat.
233. Asta înseamna violenta trecerii la limita!
234. Daca scoti un punct planul se prabuseste.
235. Asta e o teorema foarte frumoasa (arata foarte bine).
236. Cine mai tine minte asa numita serie lui Riemann constata o analogie frapanta.
237. Folosim aceasta minunata schimbare de variabila.
238. În principiu, multimea e nevida, altfel teorema se paralizeaza.
239. Asta-nseamna ce-nseamna.
240. Pentru cine nu-i evident, sa-ncerce sa-i fie evident.
241. Numai 26% dintre dumneavoastra au trecut toate examenele. Banuiesc ca analiza a avut un rol masiv.
242. Aici sunt doua scapari: ori nu te bagi în asta, ori daca te bagi încerci sa iesi.
243. Pentru simplitate, notam diferentialele când asa când asa.
244. Tot ce scriu presupun ca exista.
245. Dom'ne, ceva e expresie daca exprima ceva.
246. A repeta un experiment la infinit înseamna a fi în pas cu timpul, ceea ce e în afara de orice discutie.
247. Semnificatia algebrica depaseste acest curs, e inutil sa insistam.
248. E ceva adânc aici, dar ce înseamna adânc lasam nelamurit.
249. Lasati-ma sa fac catalogul!...
250. Puiul este nascut cu lapte produs de glandele mamare.
251. Cine mai sterge din tabla?
252. Tatal era avocat, mama era moldoveanca...
253. D-aia am minte, s-o judec!
254. Altcineva la loc.
255. Eu vreti sa plec din clasa?
256. Sa vad daca mai am în alta parte de gresit.
257. Produ date pe acesta structura!
258. M-am uitat de câteva ori spre voi, dar nu s-aude.
259. Am spus plus si am zis minus!
260. De ce râzi în gura mare.
261. E banal sa n-o stii.
262. Eu ma chinui sa-o fac cu mâna la tabla, si nimeni nu vrea sa se uite!
263. Ia iesi la tabla si hai s-o facem!
264. Ia jos.
265. Tu nu faci deosebire între membre când scrii?
266. Geografia este un obiect care zboara de la est la vest prin urechile elevului.
267. Ora viitoare va fac rost de niste biberoane.
268. Ar trebui sa fiti pusi într-un copac în cuiburi si sa scrie mare : SOMNOROASE PASARELE.
269. Vad cum roiesc diavolii în jurul vostru.
270. Faceti liniste, ca altfel va leg de par si va duc în piata si va vând ca niste legaturi de patrunjel.
271. Adrian, câti doi ani ai?
272. Domnisoara Xulescu, va rog sa va ridicati între picioare.
273. Fat-Frumos din corcodus, ia zi tu lectia.
274. Unde s-au dus fetele? Ah, fac sunca afumata la fumoar.
275. Par destul de dese, desi sunt rare, chiar foarte rare, în realitate numarul lor fiind infinit.
276. Sa fiti suple si frumoase, zdravene si vaporoase.
277. Sa va dau o suga (sugestie).
278. P'asta o facem orala.
279. La ea prezenta e ca si absenta.
280. Înainte de a mai mâna boii pe alt ogor, sa mai citim o poezie.
281. O sa iau o mitraliera si o sa-i împusc pe toti cei care intra dupa mine.
282. Ideea e prea clara si naiva pentru secolul nostru dement.
283. Daca-ti da rezultatul eu ma arunc de la etaj.
284. Sa-mi aduci aminte sa-ti dau o palma la sfârsitul orei.
285. Daca nu taceti va bag limba-n gura.
286. Parca veniti de pe aratura.
287. Daca n-ati învatat ce e aia cal verde, ce-i aia conductor, cum sa întelegeti?
288. Ce cauta aici fosila asta uda?
289. Nu pacalim lichelele cu una cu doua.
290. Ma uit vertical si vad orizontal.
291. M-am dus la cules de forte.
292. Îmi vine sa urlu la stele cu creta asta.
293. Voi credeti ca eu am venit aici pe post de papagal sef.
294. Asta e un model mai dobitoc.
295. Vreti sa vin în costum de baie ca sa învatati ? (DAAAAAAAAAAAAAAAA)
296. X e cea mai frumoasa variabila din lume.
297. Nu-mi mai duhni a tutun.
298. Cautam termeni cu lumânarea.
299. Sunteti clasa cea mai rumegatoare.
300. Gata ma, ai scos-o?
301. Va descompun în factori primi.
302. Hai ca va nauceam cu lucrarea asta.
303. O sa te prind în sârme si-n cuie de prima banca.
304. Ba, esti stihie!
305. M-am chiorât aici pentru voi.
306. Treierati o secunda pe izvorul vietii.
307. Autorul îsi latra discursul.
308. Te rog sa manânci mai încet ca-mi faci pofta.
309. Mircea, nefiind, lipseste.
310. Scârt, Marito, mâne-i bal!
311. Asta-mi pregatiti pentru acasa, dar sa nu-mi veniti cu cine stie ce mucozitati...
312. Domnul acesta s-a încurcat în pixuri la lucrare.
313. A plecat si ea, o gasim pe la WC.
314. Ce e acolo, miting? Voi n-ati descoperit vorbitul în soapta?
315. Daca nu întelegi da-ti în judecata stramosii.
316. Am sa va dau note pe râs.
317. Iar când se umple gura respectiva cu materiale...
318. Pe voi trebuia sa va cunosc acum vreo 20 de ani, ca-mi schimbam meseria. Ma faceam clovn, ca voi numai când va uitati la mine începeti sa râdeti!
319. Numai sa nu capiati la lucrare...
320. Vorbeste mai citet!
321. Ce te uiti la mine asa.....tridimensional?
322. Sa-l scoatem pe cetateanul X din ecuatie.
323. Cine se simte prost sa vina lânga mine!
324. Care e sef de trib aici...a,a,a...de clasa pe aici?
325. Ce le-oi fi spus eu pe maculatoare?
326. Sterge cârnatul ala de pe tabla.
327. Am sa te frec data viitoare de n-ai sa stii cum te cheama nici cu buletinul în mâna.
328. Vecinul meu de la tara si-a botezat vaca Cielo, crezând ca face reclama la bou.
329. Dau cu mine dupa tine, de nu se vede om cu persoana.
330. Am fost hartuit ziua în amiaza mare de niste golani azi noapte pe la ora 12.
331. Ti-ai dat cu zâmbinol pe fata, ai luat da la tata Iliescu?
332. Vedeti ce se întâmpla fara gândire.
333. Îti multumim ca ne-ai pus ceva pe masa sa halim.
334.  "dar voi luati in seama tot ce spun eu?"

Niciun comentariu: