sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Poem



În vis, azi dimineață,
de nătâng,
te-am iubit prea tare
sau, nu știu,
poate prea adânc;
că ai țipat
de mirare
sau, poate,
că te-am iubit prea tare.

țipătul tău
împletit în zbor de ciocârlii
a sparte cerul
în mii.

De aceea Sfântul Soare,
ori poate de  mirare,
acum nu mai are
pe ce răsări.

Uimită ai tresărit
și te-ai oprit.
Atunci,
un ciob de senin,
ca un strop azuriu de cerneală,
ți-a intrat în ochi,
din greșeală.

Acum când Soarele nu mai are
pe ce răsări,
mă rog de tine frumoaso:
-  Lasă-mă să mă scufund
o clipă
în albastrul privirii tale,
ca să-mi amitesc frumusețea
cerului senin
de dinainte de dragoste...

(1998)

4 comentarii:

Unknown spunea...

Bună ziua tuturor sunt atât de fericit să împărtășesc minunata mea experiență despre dr. ODION, că este un caster puternic de vraja din vestul Africii, m-a ajutat să arunc o vraja de dragoste care mi-a readus iubitul la mine în 48 de ore, așa cum a promis că este un om al cuvintelor sale și atât de mult cred în el și am îndreptat mulți dintre prietenii mei către el și ei obțin întotdeauna rezultatul bun pe care îl caută dacă aveți nevoie de ajutorul lui, contactați acest caster puternic vrăjitor numit Dr. ODION, contactați-l prin e-mail; (drodion60@yandex.com) sau puteți, de asemenea, să-l apelați la +2349060503921.

Unknown spunea...

Vreau să spun lumea despre DR ODION, Marele vrăjitor care mi-a adus înapoi soțul meu când am crezut că toată speranța a fost pierdută. DR ODION s-a folosit de vraja lui puternică pentru a-mi pune un zâmbet pe față, readucându-mi omul cu vraja lui, la început am crezut că visam când soțul meu se întoarce la mine în genunchi implorându-mă să-l iert și să-l accept înapoi și mereu de atunci, el mă iubește mai mult decât mă așteptam vreodată, așa că mi-am făcut un jurământ sinelui meu că voi anunța Lumea despre DR ODION pentru că este un Dumnezeu pe pământ. Ai probleme în relația ta? partenerul tău s-a despărțit de tine și încă îl iubești și îl vrei înapoi? Aveți probleme cu finanțarea dvs.? sau aveți nevoie de ajutor de orice fel, atunci contactați DR ODION astăzi pentru că vă ofer 100% garanție că el vă va ajuta la fel cum m-a ajutat. DR ODION. Contactați-l imediat prin e-mail: (drodion60@yandex.com) sau sunați / Whattsapp numărul său de telefon mobil +2349060503921 contactați-l acum și problemele dvs. vor fi rezolvate pentru totdeauna. Vă mulțumim încă o dată DR ODION pentru marea ta muncă.

Anonim spunea...

Povestea adevărată a vieții Căsătoria mea de 13 ani s-a deteriorat de ceva vreme, așa că a trebuit să se dezvăluie, eram soția sa loială și credincioasă, avea o altă parte sălbatică care a ieșit din sub control, Ultimul incident a fost când am găsit afară că avea o aventură cu 2 săptămâni înainte de cea de-a 14-a aniversare a nunții noastre și l-am confruntat și am avut probleme din acest lucru soțul meu tocmai a lansat discuția despre divorț asupra mea, am fost atât de rănit și fiind o femeie independentă, am crezut că pot face față odată cu a fi singură, a fost atât de greu să merg mai departe, așa că a trebuit să mă adresez pentru ajutor online, căsătoria noastră și terapeuții de familie au crezut că ceva nu este în regulă la soțul meu, am intrat online și am aflat despre Dr. Fayosa și vraja lui bună recenzii de lucru, l-am contactat cu acest Emai Fayosasolusionhome@gmail.com sau Whatsapp +2348151918774 i-am comandat o vrăjeală de dragoste pe templul său și 24 de ore mai târziu după ce vrăjirea a fost făcută și finalizată în dimineața zilei următoare în jurul orei 09:34 Eram total șocat de modul în care mi-a sunat soțul spunându-mi cât de mult îi este dor de mine, vraja doctorului Fayosa a lucrat la mine atât de repede încât îmi pot imagina și soțul meu a fost atât de iubitor în ultima vreme Natural și în prezent am o căsnicie fericită, nu mai vin acasă târziu, nu apeluri secrete după ce și-a folosit vraja de dragoste, dacă te afli într-o căsătorie lipsită de dragoste și nefericire care nu poate fi salvată, crede-mă. Există lumină la sfârșitul acestui tunel și există o mare putere care poate restabili relația ruptă și căsătoria, indiferent de cât timp ai amândoi au plecat, întâlnește-te cu un om grozav care poate controla soarele și luna pentru a lucra pentru tine și pentru a-ți rezolva problema, vindecă relația de căsătorie și economisește-ți banii. Poți contacta doctorul Fayosa prin datele sale de contact E-mail: Fayosasolusionhome@gmail.com ) sau Whatsapp +2348151918774

Edith Wood spunea...

Numele meu este Edith Wood, vreau să povestesc tuturor despre dr. Ogundele, un om grozav care mi-a adus soțul înapoi cu mine cu puterile sale în 24 de ore, ce puternic jucător de vrăji, dacă ai nevoie de ajutor în vreun fel. Vă sfătuiesc să îl contactați prin WhatsApp sau Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. El are puterile de a rezolva orice problemă, relație, dragoste sau orice boală. Așa de super și real, mi-a adus înapoi soțul care m-a părăsit acum 9 ani cu vraja lui.