miercuri, 15 februarie 2012

File de jurnal: Canada

Din jurnalul unui emigrant român în Canada.


12. Aug.
-Ne-am cumpărat o casă nouă în Canada. Sunt foarte emoţionat.
Aici e atât de frumos...! Munţii sunt de o splendoare nedescrisă. Abia aştept să îi vad acoperiţi de zăpadă!


14. Oct.

-Canada. E cea mai frumoasă ţară de pe Pământ. Frunzele au primit toate acele minunate nuanţe de culoare galbenă şi portocalie. M-am plimbat cu maşina prin natură şi am văzut caţiva cerbi... Sunt atât de graţioşi. Cerbii sunt cele mai frumoase animale de pe Pământ! Cred ca am ajuns în paradis... Iubesc Canada!

11. Nov.

-Ziua sărbătorii naţionale. În curând începe vânătoarea cerbilor. Nu-mi vine să cred că cineva poate să ucidă un animal atât de frumos! Sper că va ninge în curând... E atât de frumos aici!
2. Dec.
-Azi noapte a nins pentru prima oară. M-am sculat şi am văzut că este alb peste tot, ca în cele mai frumoase vederi. Am iesit afară, am curăţat în faţa casei şi apoi ne-am bătut cu bulgări de zăpadă (eu am câştigat). Când a trecut maşina de curăţat zăpada, am curăţat din nou în faţa porţii. Ţară deosebită! Iubesc Canada! 

12. Dec.
-Azi noapte a nins iarăşi. Maşina a curăţat zăpada din nou. Ne-a blocat intrarea în curte.... Aici e splendid!

19. Dec.
-Azi noapte a nins iarăşi. N-am putut să scot maşina să merg la lucru. Aici e într-adevăr foarte frumos, numai că sunt obosit de la atâta curăţat de zăpadă (lopătărie). Din nou maşina aia blestemată...
 
22.Dec.
-Căcatul ăsta alb nu s-a oprit toată noaptea. Am bătături la mâini de la lopată şi mă doare spatele. Această maimuţă cu maşina parcă se ascunde după colţ şi numai ce aşteaptă să termin de curăţat în fata curţii. La naiba...

25. Dec.
-Crăciun Fericit, pe dracu’! A căzut, din nou, zăpada asta nenorocită. Dacă îl prind pe obsedatul ăla cu maşina, îl omor cu mâna mea! Futu-le muma-n cur că nu aruncă mai multă sare (pentru topit zăpada) pe şosele... 

27. Dec.
-Azi noapte iarăşi zapadă. Nu ies de trei zile din casă decât să dau cu lopata, într-una, după ce trece maşina. Nu pot pleca nicăieri, auto este blocat sub un deal de zăpadă şi mai e şi foarte frig pe deasupra! Au spus că la noapte vor mai cădea încă 30 cm din căcatul ăsta de zăpadă... 

28. Dec.
-Prognoza a fost proastă. S-au mai depus 50 cm, nu 30 cm! Dacă se continuă aşa, nu se mai topeşte până la vară. Maşina de curăţat a rămas blocată şi maimuţoiul a venit la mine, să îmi ceară lopata! I-am spus că am rupt deja 6, curăţând rahatul ce mi l-a aruncat el în faţa curţii! Era cât pe ce sa îi dau în cap cu lopata! 

4. Jan.
-Am ieşit din casă, în sfârşit. M-am dus până la alimentară să cumpăr de mâncare şi la întoarcere am lovit un cerb. Auto avariat în valoare de $3000... Bestiile de cerbi ar trebui omorâte din timp! Sunt peste tot. De ce dracu nu i-au împuşcat vânătorii, toamna trecută?! 

3. Mai
-Am dus maşina la mecanic. Incredibil cât de mult a ruginit de la sarea aia nenorocită care se aruncă peste tot, tot timpul iernii, ca sa topească zăpada şi tot degeaba!

10. Mai
-Mă mut înapoi în România. Nu îmi pot imagina cum cineva normal poate trăi în Canada asta!


(Din folclorul Internetului. Mi-ar plăcea ştiu cine este autorul.)

Niciun comentariu: