vineri, 8 februarie 2008

Jurnal de prefect maghiar peste olteni

Ziua 1.

Cred că azi fost zi liber la ei. Nu venit nici una din angajat.
Plimbat prin birou meu lung şi lat. Deschis fişet acte oficial dar plin de o bautur tulbur. Oare unde ţinut la ei dosare?

Ziua 2.
Nu fost ieri zi liber. Verificat in calendar fost miercur. Poate nu lucreaza miercur la ei? Dar nici azi nu venit. Am vrut dau telefon dar nu gasit agenda. Toate sertarele plin cu bautur acela tulbur (...)

Ziua 10.
Azi fost un secretara care zis ceva care nu inţeles la mine şi plecat nervos. Oi, oi! Gustat o pahar din acel bautur gasit la seif. Puţin acrişor (...)

Ziua 20.
Aici nimeni nu vorbesc ungureşte. Toti nervos că nu pricepe la ei.
Oare este politic corect sa invaţ eu romaneşte? Hm, bauturul acela tulbur nu e chiar rea (...)

Ziua 30.
Descoperit intâmplare un caset cu muzica folcloric şi prinde bine se invăţ vorbeşte romaneşte. Azi putut spune unei director apa-canal-investiţii europene "Dunăre dacă n-aveam / Jiul Dunăre-l făceam la noi".
Simpatică băiat. Am băut cu el puţin din acel bautur tulbur excepţional (...)

Ziua 100.
La ce dreacu să munceşti în fiecare zi? M-am dat lovit şi am drojdit nişte zaibăr cu nea Stelică, subprefectu' (...)

Ziua 200.
Fătălică, treba merge unsă. Fură toţi în prefectură.
Puserăm un CD cu Ciobanca si ne făcurăm muci. L-am trimis pe Stelică la Segarcea, dupa două vedre dă molan, să nu rămânem pă uscat (...)

Ziua 300.
Nenică, ăştia din UDMR chiar mă enervează. M-au sunat de la partid, să mă-ntrebe cum stăm cu nu'ş ce investiţie. O să-l întreb pă Stelică, când s-o-ntoarce cu cisterna de la Panciu.

Ziua 350.
Mimişor, secretara, zice că mă tot caută unii din UDMR.
Am pus-o să le zică că-s într-o şedinţă. Sanchi, bătuse Craiova acasă si ne făcurăm pulbere. Ce trebă au ungurii cu Mehedinţu'?


LE

Prefectul județului Mehedinți, Lazar Madaras, și-a înaintat demisia pe 3 mai 2006. El a invocat motive de sănătate pentru această decizie.

Lazar Madaras, originar din Brasov, fost membru marcant al UDMR, a fost numit in aceasta functie la 13 ianuarie 2005. 

Niciun comentariu: